Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008
ΑΝΗΦΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΗΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ-Μάιος 1997
ΑΡΣΑΝΑΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ-Μάιος 1997
ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ - Μάιος 1997
ανανέωση και αποκατάσταση του σώματος και η ανάσταση όλων. Ο
Δημιουργός δεν θέλει να μείνουμε απλά έμβρυα. Ο τελικός σκοπός της
φύσεώς μας δεν είναι η κατάσταση της νηπιακής ηλικίας ούτε οι επόμενες
ηλικίες ούτε ακόμη η καταστροφή του σώματος που έρχεται με το θάνατο.
Όλα αυτά είναι μέρος της οδού που διανύουμε.
Η ψυχή δεν επηρεάζεται από αυτήν την αποσύνθεση, γιατί είναι απλή και ασύνθετη και γι’ αυτό δεν μπορεί να διασπαστεί. Η ψυχή είναι αθάνατη και εκτείνεται στην αιωνιότητα. Το μόνο που αλλάζει σ’ αυτήν κατά το θάνατο είναι ο τρόπος υπάρξεώς της. Ακόμη και τότε η σχέση της με το φθειρόμενο σώμα δεν διακόπτεται, και η ψυχή θα μπορέσει να βρει όλα τα στοιχεία του λόγω της γνωστικής της δυνάμεως. Ούτε ο χώρος (απόσταση) ούτε ο χρόνος εμποδίζει την ψυχή να βρει τα στοιχεία του σώματος κατά την ανάσταση.
Ι.Μ. ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ - Μάιος 1997
Ο θάνατος είναι ο χωρισμός της ψυχής από το σώμα· όταν το σώμα εγκαταλειφθεί από την ψυχή, τότε αποσυντίθεται στα στοιχεία που πριν το αποτελούσαν. Καθένα στοιχείο του σώματος επιστρέφει στο φυσικό του στοιχείο, έτσι ώστε κανένα επιμέρους στοιχείο δεν καταστρέφεται πλήρως ή δεν επιστρέφει στην ανυπαρξία, και το σώμα παραμένει μέσα στα όρια αυτού του κόσμου (στο νερό, τον αέρα, το χώμα και το πυρ). Αυτό είναι
η φθορά, δηλ. αποσύνθεση και όχι καταστροφή ή μετάπτωση σε κατάσταση
ανυπαρξίας.
Η ψυχή δεν επηρεάζεται από αυτήν την αποσύνθεση, γιατί είναι απλή και ασύνθετη και γι’ αυτό δεν μπορεί να διασπαστεί. Η ψυχή είναι αθάνατη και εκτείνεται στην αιωνιότητα. Το μόνο που αλλάζει σ’ αυτήν κατά το θάνατο είναι ο τρόπος υπάρξεώς της. Ακόμη και τότε η σχέση της με το φθειρόμενο σώμα δεν διακόπτεται, και η ψυχή θα μπορέσει να βρει όλα τα στοιχεία του λόγω της γνωστικής της δυνάμεως. Ούτε ο χώρος (απόσταση) ούτε ο χρόνος εμποδίζει την ψυχή να βρει τα στοιχεία του σώματος κατά την ανάσταση.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΝΥΣΣΗΣ
ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΤΑ ΜΑΚΡΙΝΙΑ
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008
Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗΣ ΜΑΙΟΣ 1997
Αν η πίστη στον Θεό και η αγάπη προς Αυτόν είναι η πρώτη και η σπουδαιότερη εντολή του νόμου" αν η δεύτερη εντολή για την αγάπη προς τον πλησίον πηγάζει απ' αυτή την πρώτη, και αν η αγάπη προς τον πλησίον παίρνει την δύναμη της από την αγάπη προς τον Θεό, τότε αυτό σημαίνει, ότι για να σωθεί κανείς πρέπει με όλη την καρδιά του να αγαπήσει τον Θεό, διότι αυτή είναι η πρώτη και η σπουδαιότερη εντολή του νόμου.
Αγίου Λουκά - Αρχιεπισκόπου Κριμαίας
ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ ΜΑΙΟΣ 1997
Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ 15-05-1996
Ι.Μ.ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ 15-05-1996
ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΞΥΛΑΡΙΟΝ ΤΟ ΕΝ ΤΩ ΟΦΘΑΛΜΩ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΕ ΔΟΚΟΝ ΤΗΝ ΕΝ ΤΩ ΟΦΘΑΛΜΩ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ
Η ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΠΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΣΟΥ ΑΦΕΣ ΝΑ ΕΚΒΑΛΩ ΤΟ ΞΥΛΑΡΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΣΟΥ ΕΝΩ Η ΔΟΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΤΩ ΟΦΘΑΛΜΩ ΣΟΥ
ΥΠΟΚΡΙΤΑ ΕΚΒΑΛΕ ΠΡΩΤΟΝ ΤΗΝ ΔΟΚΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΙΔΕΙ ΚΑΘΑΡΩΣ ΔΙΑ ΝΑ ΕΚΒΑΛΗΣ ΤΟ ΞΥΛΑΡΙΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΣΟΥ
Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ
ΤΑ "ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΡΟΥΛΙΑ" 15-05-1996
ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΗΤΕ
ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΝ ΚΡΙΣΙΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΚΡΙΘΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕΤΡΟΝ ΜΕΤΡΕΙΤΕ ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΡΗΘΗ ΕΙΣ ΕΣΑΣ
ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑΣ 14-05-1996
ΠΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΤΙΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΜΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΟΜΟΙΩΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΑΝΔΡΑ ΦΡΟΝΙΜΟΝ ΟΣΤΙΣ ΩΚΟΔΟΜΗΣΕ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΑΥΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑΝ
ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΗΛΘΟΝ ΟΙ ΠΟΤΑΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΝΕΥΣΑΝ ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΒΑΛΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΕΚΕΙΝΗΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΔΙΟΤΙ ΗΤΟ ΤΕΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΗ ΕΠΙ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑΝ
ΚΑΙ ΠΑΣ Ο ΑΚΟΥΩΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΜΝΩΝ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΟΜΟΙΩΘΗ ΜΕ ΑΝΔΡΑ ΜΩΡΟΝ ΟΣΤΙΣ ΩΚΟΔΟΜΗΣΕ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΑΥΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΝ ΑΜΜΟΝ
ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗ Η ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΗΛΘΟΝ ΟΙ ΠΟΤΑΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΝΕΥΣΑΝ ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΒΑΛΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΕΚΕΙΝΗΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΗΤΟ Η ΠΤΩΣΙΣ ΑΥΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗ
ΝΕΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ 14-05-1996
ΕΙΣΕΛΘΕΤΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΕΝΗΣ ΠΥΛΗΣ ΔΙΟΤΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟΣ Η ΟΔΟΣ Η ΦΕΡΟΥΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΔΙ ΑΥΤΗΣ
ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ Η ΟΔΟΣ Η ΦΕΡΟΥΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΕΣ ΑΥΤΗΝ